Sabtu, 30 Ogos 2014

BIARKAN

BIARKAN


Ya ... Biarkan ...
Biarkan selagi tak melarat ...



So,tulah pilihan yang kitaorang buat ...
I hope what we do rn is the best choice ...

Hakikat sebenar,aku dah penat nak gaduh-gaduh bagai ni ...
It's enough laa ... :(
Tak dok paekdah pong gaduh-gaduh ni ...
Buat serabut kepala hotak ade ah ...
Buat nambah dosa ade ah ..
Haisyy ...


Actually , harap sangat yang diaorang tak melebih ...
Harap yang bila diaorang tengok kitaorang cam tak endah pe dia cakap ..
Dia akan stop dengan apa yang dia buat sekarang ...
Menghasut orang untuk benci ??

Ha ha ha

Lawak

Hmphh ..
Just hoping that everything gonna be better than what happen right now ...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



You know what?
Aku sorang je doe fikir pasal menda ni ...
Yang lain aku tengok relax je ...
Betul-betul nekad nak biarkan tu ... :3
But , okay lah kan ...

Bila fikir balik , sometimes rasa macam menda ni tak patut lekat dalam fikiran aku ..
Sebab apa ?
Sebab menda ni useless ...
Tidak memberi apa-apa manfaat ...
Selain daripada menjadikan aku seorang thinker yang tidak bertauliah & meresahkan hati aku ...
Ini semua buat aku tidak focus & sentiasa stress ...


Emmm ... k ...
How stupid I am right ?? Heheh ...
Well , everybody got their stupidness everywhere ..
Yang beza , samada dia tunjukkan atau pun idak ...

But in this case , idky should I care so much sedangkan nothing happen ...
Nothing ...

So , emm ... just wait la ..
Harap nothing become worst .. .



So bye bye ...
Assalamualaikum ...
Keep Calm & Hear Avenged Sevenfold Song ... :*

Chao~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan