Isnin, 2 Jun 2014

HOLIDAY

It was a holiidayyyyy ..... yeayyy.... :D
Actually da start cuti dari 28/7 haritu lagi...tapi baru sekarang ada kelapangan & kerajinan nak update...
Bosan sebenarnye...

Hmmm... so,untuk permulaan cuti ni,aku just balik kampung jea...
Sebab wedding busu hari sabtu(31/5) haritu ... okaylahh....
Tapi yang tak bestnya,masa memula cuti tu,aku lonely gila...
Mana tak nya... member-member aku semua takde rumah... Belaka gi jalan...
Sorang gi melancong ke Vietnam,yang lagi dua orang tu gi camping...
Perghhh... Jealous gila kouwttt ... :3
Nak-nak lagi yang gi camping tu... Actually,sepatutnya aku yang gi dari salah sorang yang pergi tu,tapi disebabkan aku tak boleh pergi sebab wedding tu,aku tak bolehlah nak pergii... IMH yang ganti kan aku...
Hmmm... denga dari cerita diaorang pun cam jeles je tauu...Apak beh nya...
Wall climbing la bagai... Berkayak ... Benda-benda yang aku tak pernah nak buat laaa dia buat masa camp tu... teringin tauu... tapi nak buat guane ... Redha ajelah
Aku tak boleh pergi pun sebab dia 4 hari ... dari hari Selasa(27/5) - Jumaat(30/5) ... pastu wedding busu aku 31/5 ... hmmm... memang tak ah kan aku nak gi camping tu...
Dibuatnye kene masuk lumpur,tak ke haru ..
bukan takut nak masuk lumpur,tapi masalahnye,kalau masuk lumpur,baju yang kene lumpur tu,bila kalanya nak basuhh... tak gitu??
Hmmm... tapi sebenarnye bukannye masuk lumpur punn... haihhh... takpelahh... benda da lepas ...

So,

Ni jelah untk masa ni...

BTW,

It's

                                                                                                                       !!!!!!!

Bhoiii... :D



Tiada ulasan:

Catat Ulasan